Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Prawo to dotyczy  jedynie konsumentów, czyli osób fizycznych.

Towar o wadze do 2 kg prosimy odesłać Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym, zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną.

Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.


ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:


Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz.271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.


Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu prosimy wysłać  towar na nasz adres  korespondencyjny:


Hurtownia Kosmetyczna ONGLES


04-401 WARSZAWA


UL.Chruściela 42



ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:


Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.



REKLAMACJE  - NAPRAWY GWARANCYJNE :



Towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej.


Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt.


Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail.


Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ).


Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna.


Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia .


Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący , natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.


W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt .


Urządzenie należy dostarczyć czyste i w oryginalnym opakowaniu.


Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.